It's all about drugstore's skin care and make up addicted !

Friday 9 February 2018

[Review] NRC Perfection Treatment Foundation

 Assalamualaikum,

Kalau korang ternampak iklan NRC foundation ni tapi korang ragu-ragu nak beli ke tak ? menjadi ke ? betul ke full coverage ? jawapannya, YA !! Definitely true. Seriously this foundation antara foundation yang aku sayang gila.


Kalau korang rasa RM89 tu mahal, tapi lepas korang beli, korang takkan menyesal ! Like seriously, tak membazir aku beli. I love it !! Sampaikan sayang nak habiskan. Aku just pakai bila ada event penting, dating ke, presentation ke...hehehehe... Bila pakai confirm level confident tu tinggi. Tak nampak sangat you alls our parut jerawat tu..


Kenapa masih ragu-ragu nak beli ???

p/s : bukannye paid review ke ape. aku bukan orang femes nak paid review bagai. Aku orang kampung yang masih kerdil hehehe.. Ini adalah review yang ikhlas daripada seorang pengguna yang setia.

No comments:

Post a Comment