It's all about drugstore's skin care and make up addicted !

Tuesday 6 February 2018

Hello !


Assalamualaikum,

Actually ini adalah blog yang ketiga aku. I love blogging since secondary school and now I'm unofficially 24 years old. :)

Tujuan blog ini ditubuhkan (ececehh nak buat wikipedia ke ape ni? ahaha) adalah untuk kongsi atau lebih tepat lagi kasi reviews products yang aku beli di drugstore since aku ni hantu Watsons and Guardian. Aku jugak hantu online shopping. Hermo. Shopee. Lazada.

Nayla Julliy is not my real name. Sape yang kenal aku je tahu nama aku yang sebenar but I love this name. Maknanya pun best "Nayla Jully - Pencapaian Bunga Mawarku". Tapi korang boleh je panggil Nayla or Julliy. hihihi..

Kenapa aku tak continue story dalam blog aku yang lain adalah sebab tak best gabungkan kisah kehidupan aku dengan kisah kecantikan. Jadi makanya, aku asingkan.

~!@#$%^&*()_+

Malas nak bebel panjang...

Anything just comment or email me at naylajulliy@gmail.com 

No comments:

Post a Comment