It's all about drugstore's skin care and make up addicted !

Tuesday 6 February 2018

[Gift] Thank You Freeman Beauty Malaysia.

 Assalamualaikum,

pada 10 November 2017 yang lepas, Freeman Beauty posted about their achievement from Guardian as a Outstanding Brand Award 2017. At a same time, Freeman Beauty Malaysia wanted to celebrate it with their lovers through gave the prize untuk sesiapa yang bertuah dan aku semestinya join mencuba nasib. hehee


Alhamdulillah, rezeki tak pernah tersalah alamat, aku antara 10 pemenang yang bertuah diumumkan pada 28 November 2017.


Mula-mula tu berdebar menanti hadiah. Dapat yang mana satu niiii..hehehe.. Actually kesemua hadiah di atas belum pun dipasarkan di drugstore pada ketika itu means aku antara 10 orang yang bertuah dapat produk yang terbaru daripada Freeman Beauty dan sampai sekarang ni pun aku tak ternampak lagi produk ni di Watsons dan Guardian tapi dah ada di LushnBlush.com if I not mistaken.

ANDDDDDDDDDDDDD I GOT.......


Freeman Beauty Infusion Cleansing Clay Mask !

Alhamdulillah syukur. packaging kali ni nampak lebih exclusive dan mewah. 

Till now aku baru guna dalam 4 or 5 kali sebab sayang nak habiskan..hahahaha.. Tapi memang tak menyesal kalau korang nak laburkan duit korang untuk beli thisssssss.. Highly recommended. 


So, here is my current Freeman products !

No comments:

Post a Comment