It's all about drugstore's skin care and make up addicted !

Tuesday 6 February 2018

[Gift] Thank You SEP Malaysia.

 Assalamualaikum,

Alhamdulillah pada 24 Disember 2017 yang lepas, aku antara 4 orang pemenang giveaway yang diumumkan di Facebook SEP Malaysia.

Syarat giveaway itu mestilah komen jenis SEP Mask yang diminati dan kenapa minat. Giveaway itu diadakan pada 18 Disember 2017.


Makin aku teruja adalah hadiah SEP Limited Edition Lipstick !!! Dahla aku hantu lipstick.


**Nama aku terpaksa di-censored-kan. kalau nak tahu jugak, geledah la FB SEP. hahaa

Hadiah sampai pada 13 Januari 2018 sebab ade masalah sikit but it's okay then sebab ngam-ngam dengan aku balik kampung cuti sem terus dapat.

AND YOU KNOW WHAT???!!! 


LAWA GILA !!!

Thank you so much SEP Malaysia.

SEP Mask will be my forever addicted...


Tengokla macam mana rupa orang yang gilakan SEP Mask. Habis semua diborong...haahaaha..

No comments:

Post a Comment