It's all about drugstore's skin care and make up addicted !

Tuesday 6 February 2018

[Gift] Thank You Freeman Beauty Malaysia.

 Assalamualaikum,

Pada 19 Januari 2018 iaitu hari Jumaat, Facebook rasmi Freeman Beauty Malaysia ada buat giveaway of 2018 dan aku join.

Alhamdulillah pada 01 February 2018 (Khamis), aku antara pemenang yang diumumkan pada hari tersebut. Seriously tak sangka sebab sebelum ni aku dah pernah dapat hadiah daripada Freeman Beauty Malaysia.


**My real name is censored. Nak tahu, cari sendiri. ahahaha..

Dan hari ini, posmen dah pun hantar hadiah aku! Yeay me! 


Thank you so much Freeman Beauty Malaysia. I love Freeman product especially their clay mask. Setiap kali masuk Watsons or Guardian, mesti mata melilau cari Freeman. Nanti aku kasi review di entri lain,okay.

No comments:

Post a Comment